.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور کندوان بارانی و لغزنده است

شمال نيوز: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارندگی و لغزندگی محور کندوان (کرج - چالوس)، از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست با رعایت تمامی نکات احتیاطی و ایمنی رانندگی کنند.

سرهنگ ˈ جعفر محمد نژاد ˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در ساری گفت: همچنین محورهای هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری در حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران ابری و خشک است.

وی افزود: علیرغم تغییرات آب و هوایی در چند روز اخیر در مناطق کوهستانی و برفگیر حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران ، هم اکنون سطح جاده های مواصلاتی این حوزه خشک است و تنها در محدوده ارتفاعات لاریجان در جاده هراز ، ولی آباد در جاده چالوس و گدوگ در جاده فیروزکوه جاده مه گرفته و تاحدودی لغزنده است.

وی در باره وضعیت ترافیک جاده ها نیز گفت: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی در استان مازندران باز است و تردد انواع وسائط نقلیه در آنها به صورت عادی و روان جریان دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین به اجرای طرح محدودیت های ترافیکی اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پنجشنبه، جمعه به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ محمدنژاد،از رانندگانی که قصد تردد در محورهاری حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها ، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

وی، با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی ، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن 71-3287070-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 ارديبهشت 1392

محور کندوان!!!!! جاده تاریخی چالوس را می گویید؟!!! هر کس دلش خواست یک اسمی در بیاورد شما هم منتشر می کنید آن هم با نام شمال نیوز!

جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاده چــــــــــالــــــــــــوس









































ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.